CENTER ZA VSEŽIVLJENJSKO UČENJE IN
KARIERNO SVETOVANJE
organizira
delavnice osebne rasti z Vido Žabot Coppo
I. delavnica
KOMUNIKACIJA IN KAKOVOST MEDOSEBNIH
ODNOSOV
Živimo
v multimedijski družbi, kjer pogledi ljudi prepogosto zrejo v kakšen zaslon, …
namesto v sogovornika. Pogoj in tudi zagotovilo za vsako dobro komunikacijo pa
je osredotočenje na sogovornika (posameznika
ali skupino) in poznavanje lastnega komunikacijskega sloga.
Delavnica bo potekala v
četrtek, 16. 9. 2021, med 9.00 in 12.30 uro, na daljavo, preko
videokonferenčnega sistema.
II. delavnica
NEVARNOST IN KORISTI KONFLIKTA ZA
BOLJŠO MOTIVACIJO IN PROFESIONALNOST
Kakovost
življenja, medsebojnih odnosov, tako v zasebnem kot v službenem okolju, in
vsestranska učinkovitost osebnosti je vezana v veliki meri na komunikacijske
sposobnosti. Delavnica nudi priložnost za izboljšanje kakovosti komunikacije.
Osnovne
strategije in tehnike dojemanja, aktivnega poslušanja ter učinkovitih odgovorov
so pomemben doprinos k profesionalnosti
in zadovoljstvu človeka v različnih kontekstih. Motivacija in profesionalni
pristop izvajalcev zdravstvene nege pa sta še posebej zahtevni in delikatni
temi, ki spadata v samo jedro kakovostnih storitev v zdravstvu.
Delavnica
bo potekala v petek, 15. 10. 2021,
med 9.00 in 12.30 uro, na daljavo, preko videokonferenčnega sistema.
III. delavnica
POGUM SMEHA
NAJTI POZITIVNE STRANI TUDI V NAJBOLJ
ČRNIH TRENUTKIH ŽIVLJENJA
V tem vrtincu sprememb, strahu, negotovosti in pomanjkanju vere v
lepo bodočnost sta vedrina duha in pozitiven pogled na realnost več kot
dragocena. Sposobnost smeha in razvoj humoristične inteligence igrata v tej
situaciji neprecenljivo vlogo.
Delavnica
bo potekala v petek, 26. 11. 2021,
med 9.00 in 12.30 uro, na daljavo, preko videokonferenčnega sistema.
Vsebina delavnice I
- Tipologija stika in dojemanja.
- Pričakovanja.
- Empatija.
- Dober odnos in neverbalna sporočila (drže, ki
navadno negativno vplivajo na sogovornika, in drže, ki pozitivno vplivajo
na sogovornika).
- Neučinkoviti odgovori.
- Upravljanje stresa in dialog; alkimija čustev.
- Postopek učinkovitega podajanja informacij.
|
Vsebina delavnice II
- Postopek
učinkovitega podajana informacij: razumevanje, spoštovanje in vrednotenje
dela drugih.
- Vzroki
nesporazuma, napetosti in prepira.
- Proces reševanja konfliktov.
- Konflikt na
delovnem mestu.
- Konflikt in
ustvarjalnost.
|
Vsebina delavnice III
- Smeh v naši
vsakdanjosti.
- Spremembe
tekom zorenja; zakaj se kot odrasli nehamo smejati.
- Vloga smeha
skozi zgodovino.
- Narava in
bistvo funkcije smeha.
- Učinki
smeha na zdravje.
|
Nekaj
besed o izvajalki delavnic osebne rasti
|
Prof.
Vida Žabot Coppo,
profesorica klinične
psihologije in poklicnega izobraževanja, filozofinja, pedagoginja,
predavateljica in terapevtka.
Izjemna sogovornica
in Človek. Humanistka. V enem od intervjujev je dejala: ... smo na zgodovinski prelomnici in da moramo kot človeštvo še
precej narediti. Ne smemo se pustiti zastrupljati s strahom! (OnaPlus, maj,
2020).
|
Splošne informacije
Na delavnice se je potrebno prijaviti z e-prijavnico:
Delavnica
I: https://forms.gle/aR2KU5NzUiS1PP5a7
Delavnica
II: https://forms.gle/xUjh2iBR28FCWA8Y9
Delavnica
III: https://forms.gle/Z6FDsL2PWu7oTDio9
Kotizacija za posamezno delavnico znaša 50 EUR.
Kotizacijo nakažite na transakcijski
račun VZŠCE št.: SI56 0400 1004 8316 659 (odprt pri
NKBM d.d.) najpozneje pet
dni pred delavnico (velja za fizične osebe).
Prijave sprejemamo do zasedbe prostih
mest oz. najkasneje do 12. 9. 2021
(delavnica I), 8. 10. 2021 (delavnica II) in 19. 11. 2021 (delavnica III).Število mest je omejeno. Odjave upoštevamo do pet dni pred usposabljanjem. Po tem roku odjav ne upoštevamo in obračunamo
vrednost kotizacije.
Gradivo
in potrdilo o udeležbi bodo udeleženci prejeli po e-pošti
Dodatne
informacije– VZŠCE, Center za vseživljenjsko izobraževanje in karierno svetovanje, tel.:
03 428 79 00 ali po e-pošti: ivis@vzsce.si.