| SI | EN
Kakovostni izobraževalni in raziskovalni programi
Kakovostni izobraževalni in raziskovalni programi

Izvedena predavanja gostujoče predavateljice Diane Lazič

31. 3. 2021

V ponedeljek, 15. 3. 2021 so bila v okviru predmeta Uvod v zdravstveno gerontologijo (magistrski študijski program Paliativna oskrba) uspešno izvedena predavanja gostujoče predavateljice Diane Lazič (Haus Wittelsbach, Bad Aibling, Nemčija). Predavanje je trajalo 2 pedagoški uri. V petek, 26. 3. 2021 pa je ga. Lazič izvedla še dve predavanji po 3 pedagoške ure za študente dodiplomskega študijskega programa Zdravstvena nega. Predavanja so bila v petek izvedena v dopoldanskem in popoldanskem času. 

Predavanja so v celoti potekala na daljavo z uporabo aplikacije ZOOM.

Predavanja so bila izvedena v okviru projekta "Nadgradnja mednarodnega sodelovanja Visoke zdravstvene šole v Celju" s katerim želimo s krajšimi gostovanji šestih tujih strokovnjakov z namenom sodelovanja pri izvedbi posameznih delov študijskih programov oz. posameznih predmetov okrepiti izmenjavo strokovnega znanja na področju zdravstvene nege in paliativne oskrbe ter načinov poučevanja. K sodelovanju smo pritegnili ugledne visokošolske učitelje in strokovnjake iz držav, ki so vodilne na področju znanstveno raziskovalnih dosežkov na področju zdravstven nege in paliativne oskbe, kot tudi na področju inovativnih metod učenja in poučevanja.

Projekt "Nadgradnja mednarodnega sodelovanja Visoke zdravstvene šole v Celju" se izvaja v okviru Javnega razpisa: Krajša in daljša gostovanja tujih strokovnjakov in visokošolskih učiteljev na slovenskih visokošolskih zavodih 2019-2022.

Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.