| SI | EN
Kakovostni izobraževalni in raziskovalni programi
Kakovostni izobraževalni in raziskovalni programi

Novice

  • Objavljen izvirni znanstveni članek naših sodelavcev

    26. 11. 2021
    V reviji Japan Journal of Nursing science je objavljen članek z naslovom Mentoring of nursing students—A comparative study of Japan and five European countries, katerega soavtorja sta doc. dr. Kaučič in izr. prof. dr. Filej.
  • V objavo sprejet izvirni znanstveni članek, katerega soavtorja sta visokošolska učitelja in raziskovalca VZŠCE

    24. 11. 2021
    Članek z Naslovom Slovenian nurses’ research utilization competence and received support from nurse managers, katereja soavtorja sta izr. prof. dr. Filej in doc. dr. Kaučič je sprejet v objavo v reviji Nursing in 21st Century (SNIP).
  • Zaključek projekta QualMent

    12. 11. 2021
    Konec avgusta 2021 se je uradno zaključil mednarodni razvojni projekt Quality mentorship for developing competent nursing students (QualMent), ki je potekal v okviru programa Erasmus+, Strateška partnerstva v visokošolskem izobraževanju. Aktivnosti se nadaljujejo tudi po uradnem zaključku izvajanja projekta.
  • Objavljen nov članek v okviru projekta QualMent

    4. 11. 2021
    V reviji NursingOpen je objavljen nov članek mednarodnega raziskovalnega projekta QualMent, katerega koordinator je bila VZŠCE. Čestitke avtorjem! Članek je objavljen na povezavi: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/nop2.1103
  • Visoka zdravstvena šola v Celju je partner Erasmus+ projekta – Strateška partnerstva v visokem šolstvu »Digital Education in Nursing (DEN)«.

    2. 11. 2021
    Glavni namen projekta je posodobiti študijske programe na področju zdravstvene nege z razvojem digitalnih modulov za izobraževanje in ocenjevanje znanja. Projekt bo trajal 24 mesecev (1. 7. 2021 do 30. 6. 2023). Koordinator projekta je Mälmo University (Švedska), poleg VZŠCE pa v projektu sodelujejo še visokošolski zavodi iz Hrvaške, Makedonije in Srbije.
  • Tudi VZŠCE sodeluje v vseslovenskem projektu Slovenija oživlja

    15. 10. 2021
    16. oktobra obeležujemo Svetovni dan oživljanja. Na ta dan si strokovne in humanitarne organizacijeprizadevamo ozaveščati o pomembnosti hitre prepoznave in ukrepanja ob srčnem zastoju.V Evropi srčni zastoj letno doživi med 350.000 in 400.000 ljudi, v Sloveniji okoli 1.700 (4 - 5 oseb dnevno). Ob svetovnem dnevu oživljanja bodo tudi letos potekali številni dogodki, izobraževanja in delavnice, s katerimi številne organizacije razbijajo tabuje pred strahom pri oživljanju. Raziskave kažejo, da se največ srčnih zastojev zgodi v domačem okolju in je preživetje ob nenadnem srčnem zastoju odvisno od osebe, ki prva nudi pomoč. Zato je pomembno, da čim več posameznikov zna prepoznati srčni zastoj, da zna nuditi temeljne postopke oživljanja (TPO) in uporabljati avtomatski zunanji defibrilator (AED). V soboto, 16.10., med 9. in 12. uro uro vljudno vabljeni v mestno središce Celja, kjer boste lahko ob pomoči študentov VZŠCE preizkusili svoje znanje TPO.
  • Informativni dan - magistrski študijski program Paliativna oskrba

    6. 9. 2021
    Spletni informativni dan bo potekal 9. septembra 2021, s pričetkom ob 16. uri.
  • Jesenska šola mentorstva

    Ornare arcu odio ut sem nulla pharetra diam., 30. 6. 2021
    Program usposabljanja za pridobitev mentorskih kompetenc na osnovi naprednih znanj se bo pričel izvajati v mesecu septembru 2021. Dodatne informacije o izobraževanju lahko dobite tudi na informativnih dnevih za jesensko šolo mentorstva.
  • Razpis za uvajalne tutorje za študijsko leto 2021/22

    18. 6. 2021
    V informacijske sistemu Novis je objavljen razpis za izbor tutorjev za študijsko leto 2021/22.
  • Objavljen izvirni znanstveni članek projekta CompRU

    12. 5. 2021
    V naslednji številki revije Central European Journal of Nursing and Midwifery bo objavljen izvirni znanstveni članek mednarodne raziskovalne skupine CompRU, v kateri sodelujeta tudi raziskovalca VZŠCE, doc. dr. Boris Miha kaučič in izr. prof. dr. Bojana Filej, z naslovom Slovenian nursing students’ competence in research utilization, and the support they received during clinical practice pošiljam članek (Ahead of Print).